Lördag

Siiiicken räserkväll igår, den var oooerhört rolig ! Det bästa med roliga kväller är att dom är minst lika roliga dagen efter då man inser vad det egentligen va som hände under gårdagen. Eeeh, hände gaanska mycket, kan ju dra en historia
Detta hände altså på torget
Victoria Gråberg, min sk. bästa vän, blir arg. Varför? jo för att jag kalla henne jävla sosse och slängde iväg hennes popcorn
Hon reser på sig och går och sätter sig i en busskur, mobbad och arg..
Och då kommer det fram en utlänsk man och raggar på henne
Och vicky är fortfarande så jäävla förbannad på mig,för hon var sååå sugen på popcorn!!  så jävelsungen
Hon erbjuder sig att ge sitt nummer till honom, och lovar att gå och fika dagen efter, dvs idag
Mannen blev ju självklart överlycklig, Och det blev vicky också, varför ?
Joo, för skitungen hade ju sjääälvklart gett ut mitt nummer, kallats sig för augusta
-
Och när det gäller denna utlänkdska man, HAN GER INTE UPP ! vet inte hur många gånger han har ringt,
Måste dock erkänna att det va ändå ganska roligt, för ja hade aldrig kommit på den idén

Visst är hon sööt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0