Torsdag

Godmorron godmorron, det är helt sjukt vad äääg jag är som är så grym på uppdateringarna, kan dock bero på att det är roligare att blogga än att åka till skolan..... Tiggt till mig skuts idag dock (Y)
-
Tilda (min hund) är jätte arg på mig, verkligen jätte arg... så fort jag är i närheten av henne börjar hon morra ! Jag tror hon är ledsen och arg på mig för att jag inte är hemma och gosar med henne,,,,
En underbar låt som jag bara inte kan tröttna på !!

Med tildas dåliga och besvikna humör tillbringa ja en liten del av min morgon med tove istället...
vad har jag mer att säga om det ? Hon är tjock, och go. sen finns det väl inget mer vettigt på den fronten....

Jag ville ta en gosig bild, ickesånicke, tove ville hångla... nej va hemskt detdär lät...'
Tror min åsikt om det syns på bilden.
-
Nu är det school som häller, drar mig mot örsholmen och checkar lite med företaget.
-
oooooch nu insåg ja precis att jag är har rååå brottom, faa-an. tjabba !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0