Torsdag

vilken plåga!! men jeedrar så bra det är! men ack ack vad ont jag har, det är som om någon sitter med en brännare i armhålorna på mig. obeskrivligt,, obeskrivligt!
-
Whats new? iiingenting ! känns som att jag går in i väggen snart med all skola, all jobb och allt JÄVLA tjatande från mina föräldrar och min... ah ja vet inte vad ja vill kalla henne, men min blablablasyster Amanda.
-
Dom dumma jävlarna tror att jag sitter i skolan och glor, sen gladeligen går till mitt jobb för att jag tycker det är kul. och att min favoritsysselsättning på dagarna är att plugga!
-
Helt ärligt, är så fruktansvärt trött på människor som bara tycker synd om sig själva, att dom jobbar och sliter, men haaallååå ?? va faaan tror ni inte jag gör? sliter arslet av mig, och inte fan gör jag det för att det är kul.
Och för att stärka allt det här, kan jag kort summera dagen, skola, hemma och käka en kvart, jobbet. hemkommen för ungefär 1 timme sen och nu sitter jág och skriver på min engelska inlämning! (med brännande armhålor!)
screw it, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

I love you

2010-10-21 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0