Tisdag

bussen gick för en minut sen... jag sitter i en helgrå mjukisdress osminkad, oiordninggjord.. ja kommer komma försent... härliiiigt !
-
Jobbdagen igår gick bättre än väntat, klämde in 3 villa sista halvtimmen
-
jag måste bara säga, att det finns sånna jävla stolpskott där ute ! igår va det en "dam" som bojkotta mig direkt, hon sa att hon inte ville prata med mig för hon tyckte jag va för trevlig..
ah jobbigt med trevliga människor liksom..

Sista villan fick ja på en annan dam, som tyckte att mitt namn va hysteriskt roligt !
först förnamnet, skratta! sen att ja va 17 som hette så, gapskratt!! och sen när ja sa mitt efternamn, asså jag lovar, hon höll på att döö av skratt !
så hon köpte för hon fick väl så dåligt samvete ..
-
Som sagt, riktiga stolpskott ! och vissa har så udda namn, som typ, mordin.. ? vem döper sitt barn till mordin ?

Nu är det såå, att ja borde rappa på ett kol. back to schooooool, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0