Tisdag

jaaa, planen var att plugga matten heeela dagen. men jag har hunnit med massvis med saker :)
-
Drog en vända på stan och införskaffade mig dustit, nytt headset, puder borste och ett puder!
-
Taggad och redo anländer jag hem, kollar första talet, FATTAR INGENTING, så det fanns massa andra roliga saker att göra i väntan på syrran
-
Drog ngr sminkningar, va rädd att ja skulle se ut som en talibansk hora innan amanda hade hunnit komma hem för att hjälpa mig
-
Nöjd och glad, amanda har testat mig, och jag verkar kunna allt.
Dock kan det ju också bero på att amanda testade mig på 3 frågor, sen ritade hon bilder och bad mig gissa vad det va. .... åh amanda amanda, varför kan inte du vara min matte lärare? då hade ja fått MVG, för ja hade alla rätt!!! jag lovar!!

Har en åsikt om själviska bilförare! hällre att en tant kör lite för sakta, en en jävel till man/gubbe knör sig före.
-
Och som ni säkert har listat ut va det en sån händelse idag, de bygger lite vid oss så man får turas om med mötande bilar om att köra på vägen
-
Och så va det en jävel, jag och amanda hade redan kört halvägs in på vägen, men denna mannen, visar iiiingen hänsyn,
Amanda sitter och säger fula saker om han, (hon den fega utav oss) jag av ren reflex slänger mig på tutan och drar upp det magiska fingret.
-
Dock fick jag lite dåligt samvete över att ja kanske va för hård, men gubben måste ju lära sig. 

Kort och gott, har gett upp matten nu och beger mig till min dryga pojkvän så fort amanda får lust att skutsa mig.

Ni kanske funderat på vad det är för fel på min dator då vissa delar i texten är feeeta,
Det är händiga jag som markerat det kortfattat i de lite längre texterna (enligt mig)
-
Hur go är inte jag ?
-
Extra go att jag köpte en liten present till min pojke idag, utan anledning. är jag inte världens bästa flickvän... ?
svar nej.

Aja, hänger på syrrans dator, så ingen bild dyker upp, men kommer nog inom kort nya EGOOO BILDER (yeeej) och det är helt enkelt av anledningen att det va det jag gjorde då jag skulle pluggat matte.
 .
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0