Söndag

okej okej okej, reason till dålig uppdatering, ah ja har väl helt enkelt bättre saker för mig
-
Som kanske dom flesta såg på facebook igår hade jag en väldig tur med bussarna, tänkte informera om hur det egentligen var,
Först och främst hade jag jätte bråttam för skulle vara i skattkärr inom 1 timme.
- Okej, först, tror att bussen går om 6 min, vänder ryggen till, (detta är alltså utanför jobbet) just i den stunden åker bussen förbi mig !
-
faaaan tänker jag, snabbar mig in till torget kanske hinner med endå. springer sista biten, mitt i stan, helt själv !! missar bussen....
-
så ja saktar ner lite, springer till tavlan och gör ett fake leende och lossas som att jag inte skulle med den bussen..
-
Sätter mig på 1an, då jag MÅSTE gå av på mormärtas väg. icke, plingknappen fungerade inte, så ja stäcker mig i panik till en annan, försent. hamnar på biltema, stå ute i en kvart med miljoner blickar från alla bilar
vill även påpeka att mitt sår i näsan är kvar, och det gör ont. jag är söt. herra!
Och gårdagsnatten/kvällen vill jag inte ens prata om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0