Söndag

okej,  jag stör mig på en sak. Lesbiska tjejer, som är tillsammans med tjejer som ser ut som killar?? Har man en gång i tiden gillat killar, sen vips blir lesbisk, skaffar sig en flickvän som ser ut som en kille, då undrar jag ibland varför ?
-
Jag menar ingenting illa, bara något jag funderat på.
-
Vad har varit helgens händelser, kort och gott
Fredag, mys med robin
Lördag: Högskoleprov sedan utgång
Förfest @emmas place, och som alltid är det sanning och konsekvens som gäller där, och ta mej i brasan det är tamejfan alltid lika kul. Speciellt när alla är med på det! Sedan gick det vidare till råtorp eller skåre eller ngt
Och så va det med den intressanta helgen, Nu slänger jag ihop, i sista stund, det sista på min engelska inlämning.....
-
Occch ungefär NU insåg ja precis vilket tråkigt inlägg jag håller på att skriva. åååh, sug
-
Tror dock inte det kan bli så mycket bättre, så vi bryter här innan ni somnar, tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0