Söndag

marlene wejdenmark.. vilket stjärnskott ! ringer, råå lyrisk..
"AUGUSTA, lyssna !!!"
"va vadå??"
"hör du inte ? det är ju petson och findus i snickarboden !! jag har fått igång spelet."
Så hör man i bakgrunden från spelet - hej hej på din min bror, nästa bror finns bakom något ruuunt
-
Visst, ja ska väl inte klaga, ja blev väl lika lyrisk jag med, drog genast fram min klåda med gamla data spel, så vad står på schemat i kväll ? kaspar i nudådalen !!
marlene wejdenmark.. vilket stjärnskott ! ringer, råå lyrisk..
"AUGUSTA, lyssna!"
"va vadå??"
"hör du inte ? det är ju petson och findus i snickarboden !! jag har fått igång spelet."
Så hör man i bakgrunden från spelet - hej hej på din min bror, nästa bror finns bakom något ruuunt
-
Visst, ja ska väl inte klaga, ja blev väl lika lyrisk jag med, drog genast fram min låda med gamla data spel, så vad står på schemat i kväll ? kaspar i nudådalen !!

Hur summerar vi helgen ? super mysig !! dock ingen rolig utgång, men ja klagar inte, hade ju min kära vän simone vid min sida :)
Jag har tänkt på en sak, ja brukar checka runt andra bloggar nu för tiden, (gaaaalet) och det konstigaste är ju när bloggarna frågar sina läsare typ "vad händer i kväll ?" eller "hur har eran helg varit?"
-
Asså ärligt, hur många svarar på det egentligen ?
Och bloggaren, visst du gör det säkert för att vara snäll, men erkänn bara att du inte bryr dig ett piss! skulle inte ja gjort iaf :D

Kommentarer
Postat av: marlene

hahahaha råå värt :D

2010-10-10 @ 22:53:06
Postat av: Augusta

tror du !! :D<3

2010-10-10 @ 23:15:25
Postat av: Laila

utgång är alltid kul :) så fina ni två är =) söta

2010-10-19 @ 17:04:45
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: augusta

Goo du är, nej utgången då va inte så rockig som den brukar vara :) fin blogg du har förresten !

2010-10-20 @ 21:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0