Onsdag

deg dag, har inte gjort ett skit, har varit ledig från skolan idag, anledning? ah allmän coolhet helt enkelt!!
-
Just nu är jag och syrran mitt uppe i muffins bak och chokladpuddinggöra... chokladkalas helt enkelt!

Har kommit fram till det perfekta temat till min 18års dag.
Den dagen jag blir vuxen ska ja fira med ett ÄKTA barnkalas. Helst på bk eller mc donalds,,, frågan är dock om man får ha kalas där nu ? och om det finns någon åldersgräns nu för tiden ?
-
Jag menar, kolla Ellen, vem vill inte uppleva den lyckan i ett bollhav igen???
-
Om bk, donken eller leklandet på nöjes sviker mig, får ja väl helt enkelt klämma till med kalaset hemma. Korv till mat och glass till efterrätt. Och fiskedam på det!
-
NU, chokladkalas i mitt kök. tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0