Onsdag

vart värdelös på att blogga, drar därför ett extra långt!, men jag har inte tid längre, har fan knappt tid att bajsa längre !! går i skolan, jobbar, pluggar, äter och sover, den fritid jag har umgås ja med min pojkvän,,, sovandes :)
-
Den lilla komiska biten då, är att jag har haft fler läsare än vanligt under tiden ja INTE har uppdaterat något. haha
-
Okejokej, vad är det nya i mina tankar ? har ingen ny grej men en gammal grej,
Satt just och läste en blogg, (kommer icke säga vilken) och den bloggen bestod av LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅnga texter och ah ungefär 1 bild i veckan.
-
Så hädan efter, i min blogg, kortare texter och mer bilder !
-

Dethär med bildsnacket, saken är ju den att jag är värdelös att ta kort, och så fort ja ska lägga in bilder fuckar min dator urrrr. fuck it  ! fan va roligt det va att mumla fuck,,, fuck fuck fuck, hihihi, fuck ja är en aning uttråkad!
-
Gympalektion, våran lärare ville ha dans, det ville inte vi
han gick med på att sista halvtimmen skulle vi få göra vad vi ville, vilket såg ut såhär
(om ni undrar vem det är som ligger över hela bollen så är det frida)
Och han såg ut såhär, och tro mig, han satt i 20 minuter och tittade på sitt dinglande nyckelband!!!
Kan ju dra helgen lite såhär på kortingen också,
tror att vi förklarar det bäst med bild...
Lägg märke till luddes borttappade byxor och instoppade kalsonger...
Det tråkiga var dock att vissa inte hade energin uppe. någon timme senare ramlade även viggan in och la sig tvärs över och därmed på dom ! (kändes väl lite ensamt att ligga brevid dom..) bra idé vicky!

Kvällens planer: TÉ, TV, SÖMN! tjabba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0