Måndag

Asså, ibland har jag så svårt för huur ja ska börja dagens inlägg..
-
ehhmm,, ah, va och betalade första inbetalningen idag. den lilla trappan upp till resebyrån lyckas jag ju självklart trilla i.... det va pinsamt, speciellt när den snygga killen i kassan frågade om ja slog mig, haha
-
Failade morgonens lektion eftersom ja trodde att den var inställd, så det va endast engelska inkl. mobilspel.
-
Nu är det egentligen jobb som gäller, men jag väljer att träna redovisning och spela kaspar i nudådalen istället.  tja!
-
just det!, Ny kärlek till rasmus seebach - lidit i fem

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild augusta!

lidt fem (L)(L)(L)(L)



/hemlig ihihhihih fniss

2010-11-08 @ 20:49:11
Postat av: Anonym

ja du frida, dethär va ju ltie jobbigt, har ju ingen aning om vem det är,



ja men visst är den vacker (Y)

2010-11-09 @ 18:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0