Lördag

Simone klagar på min text, hur byter man ??? - Anyway,,, fått många roliga och bra kommentarer för min blogg, thx thx thx to all the people out there.... yeeh i can speak english.... - Neej, ja föredrar svenska... Ikväll är det utgång som gäller, men min kära vän simone :))) - Igår va jag inte ute, satt och snackade skit om alla dålig på idol.. linda och alice, nej tack! Jag är ingen äkta idol tittare, men detta år då maåste ja erkänna att det finns riktigt bra med !! Olle, klar favorit, och inte BARA för att han är snygg. Geir(stavning?) är riktigt riktigt bra. - Dock är det ju så att flera av artisterna har hållt på med musik på olika sätt innan idol... DÅLIGT - Såååå, det va för alla som brydde sig, nu är det smått och gott bilder som slängs upp. Tjabba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0