Fredag

Det här med inbjudningar på facebook, oftast bjuder man ju inte i stort sett alla på sin kompislista. men så är det ju vissa stolpskott som bara är för söta och kommenterar på det här, och där oftast tackar nej, eller ja, och skriver orsaker osv.
-
Och så va ja inne och kolla nu på ngn after work inbjudan, där jag ser att min fader har kommenterat

-

"Tyvärr är jag i Stockholm. Tack för inbjudan"

lilla pappa,, han är för rolig !

I morn är det högskoleprovet som gäller, så ikväll blir det bara chill med min pojkvän. han skulle komma vid 8a, känner jag honom rätt är han en grym tidoptimist ! så vi får la se när han ramlar in. men puss på han iaf.
Tjabba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0