Tisdag

jahapp, då sitter man här då, hela sängen full av böcker och papper, det är plugg som gäller!
-
Saken är ju dock att jag har kommit på en bättre sak att göra än att plugga
Söka regler på skolverket om hur många prov man får ha OSV.
-
Självfallet hittade ja ingen sån regel, verkar som det inte finns, men om alla säger att det gör det lär ju lärarna tro på det
och som alla vet, när man ska plugga, gör man allt annat än att plugga, så kör ett old memories bilder maraton,
Enjoy!
jag och sarah, sarah marcara
-
Saken är den attj a skulle vilja skriva om alla mina kompisar, för ja vet ju själv hur roligt det är att läsa om mig själv. men ja orkar ju liksom inteeeeee
va så förbaskat cool på den tiden !!!
jaa, jag harj u många kort på filli, och det kommer jag ju självklart utnytja, både nu och i framtiden :)))
asså, alla har ju oftast sina emo perioder i livet, min och vickys varade i ngn timme
för ett jääävla bra tag sen
Måste ju självklart vara dum mot mig också, nu när ja varit dum mot vicky
Men uppskattar den timmen, för jeeedrar va vi skrattade
go o glad chokladboll
-
Hejdå !!

Kommentarer
Postat av: jullebulle

haha kan det vara jag och sayna högts upp ? :o

2010-11-10 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0