Torsdag

en sak med mig, omärkbart såklart, att jag kan verkligen inte hänga upp mig på små saker, på bråk och sånt
-
Jag lovar, 10 minuter sen va ja så aaaaarg så jag kunde börja gråta, jag ville slå någon, (tyvärr va det ingen hemma dock), och nu, iiingenting.
-
hELT ÄRLIGT, SKRATTAR ÅT MIG SJÄLV LITEGRANNNNAAA.
-
japp, skrev med caps igen då, nej, jag tänker inte skriva om det. så mkt bryr ja mig icke!

ja du, vad ska vi ta för bild idag då.... ååh, så himla dött i förrådet!
Asså ja har ju faktiskt ingen aning om vad det är för bilder ni vill kolla på
Men ja gillar ju självklart ego bilder, för det är bara att erkänna,
självklart är det kul att titta på sig själv då och då
-
Dock inte dom dagarna man ser FÖR-JÄÄVLIG UT
Ah, som den typ. dock är ju bilden ganska ny, även om ja redigerade den sommaren 2008, hmmm,
Ah ni smarthövven där ute, hur går det ihop ?
-
Svaret är ju självklart att ja ljög. den är inte ny....

idag ska ja häänga med min pojke. mamma ville äta ngt extra gott idag också, see vad det blir. tjabbatjenna hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0