Torsdag

lite gammal kanske, men roligt roligt !

I älvkullens elevrådsrum  eller vad dom nu kallar det...
sunda äger mer!

vad har ja på tankarna idag? kylan och vart min familj är. inga hundar som kom och bet en när man kom hem,,, sorgset!
vad händer då? JAG HAR SHOPPAT !  hihihi, underkläder endast, så därför tänker jag INTE lägga upp ngn bild på mig själv klädd i det...
-
och en julklapp, till syrran, den tjatiga

fiskuhuvudbild, yum!
då den dagen jag stod i godan ro och tvättade händerna över, och sedan upptäckte det, den dagen va ja nära på att skita ner mig.
tjao!

Kommentarer
Postat av: Laila

haha ja eller hur :P dom har olika betalningar man kan välja själv och leveransen tog en dag bara så den var supersnabb :)

2010-11-25 @ 19:21:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Augusta

låter as bra, hoppas det funkar för mig med då, tackar hemskt mycket för tipset, och bra blogg har du också :)

2010-11-25 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0