Tisdag

Tryckt lite på den i någon dag, men ja känner att det är dags nu.
För nuvarande äger jag endast 1 bild från klassfesten, och den ska upp !!!

Drar ett töntigt uttryck på det, en bild säger mer än tusen ord. Och jag tror att den här bilden säger nog en hel del..

Lördagen va iaf riktigt grym, och för att störka det hela kan jag tillägga att den blonda figuren i hörnet på bilden,
är linus,
-
minst lika blöt som tobias, för när han skulle hjälpa tobias upp trillade han i själv, med kläderna på självklart!!
-

JUST DET,
tänkte säga att jag under pågående process smider en ond plan mot min (ursäkta uttrycket) fitt rektor, (tar tillbaka ursäkten om uttrycket, för det är vad hon är)
Tar gärna emot tips och idéer från er som har ngt på G
-
Nu är det slut för idag, facebook suger och jag är hungrig, godnatt
ååh så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0