Söndag

jaaa, men det va den helgen, det lovet det.
Imorn är det ingen annat än skola och jobb som gäller, inte äg!

I alla trötthet igår slängde jag iväg mina örhängen då ja redan gått och lagt mig, raaaakt på golvet, täntke fan nu kommer dom försvinna
Titta titta titta vart dom hamnade, sååå fint på min tröja på golvet.
Inte lika rockigt om de hamnat ngn stans i min hårlurviga  matta
Ehh, ja, det va ju faktiskt det ända jag har att säga, och ni märker ju, det börjar ju ta slut på fantasin för mig'
Och fritid, eftersom ja t.o.m tog kort på det hela. yej me

vi har snackat om det här förut, ingen blogg utan egobilder!
Och självklart snackar vi då riiiktiga ego mot aningen fjortis bilder
kAN JU ERKÄNNA ATT JAG TVEKAR PÅ ATT LÄGGA UPP DEN, MEN DET ÄR DÖTT I BILDFÖRRÅDET

-insåg precis att ja skrev med caps, orkar inte skriva om det.
Ska kolla beck nu, hejdå

Kommentarer
Postat av: julle

ASSNYGG bild. profilbild augusta!!!

2010-11-10 @ 15:56:36
Postat av: saynaaa

håller med där, RÅÅSNYGG bild verkligen!!!!!

2010-11-10 @ 19:10:11
Postat av: Augusta

2010-11-10 @ 20:33:07
Postat av: Augusta

nemen vad gooa ni är, och fan va kuul att ni kollar bloggen :) puss på er

2010-11-10 @ 20:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0