Måndag

kolla kolla kolla, den är självklart under arbete fortfarande, men visst är den fin ?
Tackar min kära syster amanda för arbetet, jag är ju självfallet för oallmänbildad för att förstå mig på det här. men ska nog i framtiden lära mig dethär.


Har kommit fram till att jag har grym ångest över nyår.

vart ska vi va vilka ska vi va, vem har fest, fixa kläder, fixa smink, fixa hår, massa glitter vilka smycken ksa man ha. GNAT GNAT GNAT. ooorkar inte.


Saken är den också, att oavsett hur välplanerat det än är, så blir det alltid misslyckat.
för man har såna för stora förväntningar. suck suck suck


Kalla mig booring eller lillgammal men, Jag är riktigt sugen på att stanna inne, ett stort jävla gäng, käka riktigt god mat, se på en dålig film, äta MASSA sötsaker och sedan skåla lite hit och dit. Spela lite sällskapspel osv. vaaarför vill ingen samma sak ?

Nej syrran, ja tänker inte stanna inne med dig


Nu hänger ja i skolan, eng redovisning snart för er som bryr sig, ah, dvs ingen asså.

heeeeeeeeeeeeeeeeeej dååååå


Kommentarer
Postat av: julia

jag vill det augusta:D

2010-11-22 @ 11:53:26
Postat av: augusta

Bra, då har vi kommit en liten bit iaf, nu försöker vi få med oss resten !!

2010-11-22 @ 11:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0