why do you wanna give it all away ?

visst visst jag kanske överdriver en del med att jag precis lärt mig hur man slänger in youtube klipp på bloggen, men denhär måste bara visas!
jag veeet att jag är fruktansvärt barnslig som tycker att en bajslåt som denna är fruktansvärt rolig. men till min tröst va det ett och ett halvt år sen ja upptäckte den, (och jaa, ja tycker fortfarande att det är lika jävla rolig)
och för er som inte förstår er på norksa så sjunger dom om, google it. its grose ! 
jaja, här sitter jag med en sovande rumpa och är smått nervös med tanke på hur spanska provet gick... inte bra ! fan.
mamma har köpt nya utemöbler nu också, och gjort en så kalald grillplats. vi har tamejfan 3 olika utemöbelsgrupper med plats för 15 pers sammanlagt, och vi är 4 i famlijen,,, HALLÅ ?!?!?!
Iaf, nyss käkat va inte ett dugg hungrig dock, lite smått illamående men vet dock inte varför (höm)
En jävla satmara till hund har jag också. snäll som jag är fick hon sitta i mitt knä (hon gav mig puppy eyes så kunde inte motstå) och när hon satt där i mitt knä och breesa på röven och tog plats så skulle jag ge henne en helt oskyldig kärleks puss, men ICKE, hon bet mig i näsan ! det gjorde så ont så ja fick tårar i ögonen (synd om mig, synd om mig!) jävla hund är vad hon är !! hon ska fan aldrig mer få sitta i mitt knä !! :U
HEJDÅÅÅÅÅRA

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack, Augusta. Den sången gjorde min måndagmorgon!

2010-05-10 @ 09:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0