vänta va?

jag har verkligen ingen totalaning om varför, men jag är så jävla arg just nu. jag tror det är för att jag är så grymt uttråkad. jag blir arg när jag tänker på hur alla andra inte är uttråkade som jag är, det är orättvist, och jag är dumihuvudet (jag vet). men det finns faktiskt väldigt många andra som är det ocksåååå (kom fram till det under mitt grubblande fääktiskt !)
Fast en ganska rolig grej hände ju faktiskt, under min uttråkhet och mitt klagande och skällande på min stackars syter (som är perfect att bråka med när man är in some mood for att mucka) OCH VARFÖR STAVAR JAG ALLTID PERKET MED C ???!?!?!?!
iaf. under den (uttråkande) stund så tänkte kolla in det omtalade programmet (iaf i min släkt) solsidan. och uttråkad som jag är (vet inte om jag nämnde det men jag är uttråkad) så tyckte jag att det va lite komiskt att det kom fram en sån udda länk som ploppa upp som alternativ??
här sitter man oskyldig och försöker titta på ett hederligt svenskt humorprogram (under sin uttråkhet), men icke. dock ganksa roligt, eller ah okej, det va nog inte såååå kul att man va tvungen att printa, lägga upp på bloggen och skriva ett långt värdelöst inlägg om det, men ack ack, så kul har jag (jag harr tråkigt om ni missat det)

och självklart gör ja allt för att slippa plugga spanska,(jag menar, detta är ändå typ 3e inlägget idag???? ) jag ligger och tittar upp i taket (för datorn är såååå tråkig) och bubblar på min ilska en aning mer med att tänka på hur arg jag är på allt och alla, (jag är utråkad OCH arg,, YEEEJ).
nu ska ja, ah inte en aning om vad jag ska göra, typ, ahh, nej, jag vet fan inte, fan. Tjarååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0