it's not wrong to show your feelings

tänka sig vad jag längtar fruktansvärt mycket till sommaren då det är tillräckligt varmt och fruktansvärt stark sol så man bara kan ligga ute och PRESSA SOL! jag är super avis på alla bruna idioter som kommer hem från sina utlandsresor, eller dom som åker bort och kommer hem snart och kommer vara minst lika bruna dom, men inte jag ! nej, inte jag nej .. :(
ärligt ärligt, BRRRRRUUUUN, och det värsta är atty ja inte komemr bli lika brun denna sommaren :(
Och jag som verkligen tänk knäcka Robin denna sommaren och bli såååå mycket brunare än honom, men nej nej, skiten ska ju till ayia napa :( (så det lär ju knappast hända att ja kommer bli brunare)
Varje dag som går kommer ayia napa närmare och närmare, och det suuuuuger, för det blir ju bara jobbigare och jobbigare att han ska åka iväg på en jävla studentresa. jävla skitunge !   
Det är nog något helt seriöst fel på min rumpa tror jag, så fort jag sätter mig ner i mer än 10 minuter så somnar den. jävligt jobbigt för det gör ont !  
jag har tänkt på det här med förhållande, asså, dom är ganska tråkiga efter ett tag liksom, jag menar, i början så var man superduper nykär typ och älskade att typ, bara sitta och glo på varandra och tyckte typ det va aaas mysigt. och sen när man tröttnat på att bara stirra på varandra så har man ju övergått till film. men hallå ? vad ska man göra när man har sätt alla filmer i världen och inte har samma tv smak förutom 2 1/2 man ?? jag vet inte om jag och min pojkvän är fruktansvärt tråkiga och slöa som högst går utanför våra hem 1 gng i månaden med varandra, men vad mer kan man göra egentligen ?  ngr roliga tips ? :)
IDAG ska jag plugga spanska och kolla nya avsnitt av DH och Gossipgirl, har fuckingjävlaäckelskittråkslut prov i spanska steg 1, yeeej, BORING!

jag har djävuls horn ?!?! hejdå

Kommentarer
Postat av: Amanda

Robin kan skatta sig lycklig ;)

2010-05-05 @ 20:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0