let go

jag har, på inga grunder alls, helt plötsligt fått för mig att jag är sjuk ? asså, inte typ barnsligt förskyld eller ngt, utan typ, döds sjuk ? och det är ganska jobbigt, för det är ju inte sant, men mitt inre sitter och ljuger för mig tills jag tror på det ?! Dvs min magkänsla säger att jag blivit allvarligt sjuk, hallå ? det är inte kul ! och med tanke på att min magkänsla är G-R-Y-M så kan detta lika gärna stämma, och det är inte keewwl !!!


jaag har härmed fallit tillbaka i min dåliga vana med att inte uppdatera tillräckligt bra, men icke så nicke ska jag fullfölja den dåliga vanan, utan nu jädrar, eller ah, ehh ja venne. Men jag har väl helt enkelt haft massavis med annat att tänka på (bortförklraing???) frågan är bara vem min bortförklaring är riktad till ? typ, till mig själv? haha, okej. 
idag äre utgång som gäller, (ööh, precis som alla andra fredagar??) jaa, precis som alla andra fredagar, men nu äre såhär, att jag vill ut, och då drar jag ut, oavsett hur mycke eller lite jag redan vart ute.
Det bästa med att vara ute, det är att man under kvällen lägger alla problemen på hyllan och bara har kul. Eller ah, inte för att jag är någon vidare expert på att ta tag i problem när jag inte är ute ? men ibland är det inte så lätt. det gäller liksom att det det förbaskade steget. men det tar tid, och det suger, för man är ju så otålig egentligen ! 
En bra låt på det
Stromae - Alors on Dance



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0