how am i ?

jag har vid flera tillfällen funderat på bla om jag bor på henstad eller hultsberg ??? och om jag är bohusläning eller värmlänning??? jag menar, ja är född i bohuslän, och bodde där tills ja va sju, och sen dess har jag bara bott i värmland, och denna sommaren har jag bott här i 10 år, vilket innebär 3 år mer än bohuslän. jag har alla mina kompisar här, typ alla mina minnen här också, men är jag verkligen värmlänning.? kanske en sorts blandning eller något ? bärmhuslänning ? nej, det ordet hittade jag på själv, det va ett dåligt ord. jag vet

Och hallå, bor jag på henstad eller hultsberg ? vissa säger att henstad är ena sidan skolan, medans andra säger att grensen börhjar vi ängen vid busshållsplatsen, men om gränsen är vid ängen, vilken sida av ängen bor jag på då? jag bor ju typ i mitten på ngt jävla vänster

Kul, jag vet inte vart jag bor, och jag vet inte vilket landskap jag tillhör. känns oerhört bra!

Nyhet (för min del) dock bara rolig första 3

idag har varit en underbar dag, sjukt bra väder, började 15 i 10 och slutade halv 12 (några hade prov så resten av klassen slutade 5 över 10) Så min dag har enbart varit massvis med soft! först hamnen med fismalle och tuttmaja. sen fika i en evighet med (åter igen) tuttmaja, dock uppgraderade vi oss lite från fisarn till linajaghittaringetbrasmeknamn. ah typ så bra är min fantasi. sen drog jag en skööön cykelpremiär med min goda vän amanda som är nyss hemkommen från turkland, (feel it, make love to it)
Kan även tillägga att mina fruktansvärda sår i näsan är tillbaka, så nu vet alla det, och det gör så FRUKTANSVÄRT ONT, har du inte vart med om sår i näsan själv kan du aldrig förstå smärtan. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0