hejdååååra

Och så var familjen borta ! de drog till stockholm hela helgen, och här sitter jag och dunkar musik, försöker sjunga med med min underbara stämma men det är inte alltid så lätt med tanke på att jag inte riktigt kan texten, det är då man improviserar !!
Sekunden efter de stängde dörren började hundarna, gnäll pip gnäll pip gnäll gnäll. Jisses, är jag sån dålig hundvakt. det va som att dom skrek "LÄMNA OSS INTE HÄR MED HENNE". jag känner mig träffad! Tove sprang i panik ut till bilen under inpackningen, hon ville så gärna följa med , stackars liten ! jag är ingen bra hundvakt, med tanke på att dom mest ligger och sover, och dom vill att jag också ska ligga och sova, men det gör jag inte, för jag vill inte sova, egentligen vore det ganska skönt, ah okej, ja ska nog ta mig en powernap snart med nuffisarna.
 
Självklart får jag inte vara helt själv i helgen pga min mamma inte litar på mig för 5 öre !! så jag har min storasyter lisa som barnvakt. åååhnej vad illa det låter, snart 18 år och måste ha barnvakt när familjen åker iväg. vilka as :( men det är så det är nu, och det är bara att göra det bästa av situationen, dvs typ inte hålla sig hemma med tanke på att jag och lisa mest bråkar. fast jag tror ändå att det kommer gå bra i helgen, hoppas det iaf :)



Ikväll satsar jag och my homies på utgång, vi liksom trotsar vädret. för det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. fan va jag är töntig.
Kan ävenmeddela att mina sår i näsan förhoppningsvis kommer försvinna inom 7 dagar, YEEEJ ! (aah, YEJ)
aja, powernap vare ja. tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0