go go go

morgonen började ju inte så ljuvligt som man vill att den ska göra, börja vid frukosten då jag fick helt plötsligt för mig att jag ville skaka om oboypaketet, oboy öööööverallt ! sen när ja väl fått bort det och ska lägga en skopa i mjölken, icke, där står jag i min egen lilla värld och en redig skopa hamnar i smörpaketet istället. jaaaaaa. vill inte ens tala om hur brända mackorna blev och att jag fortfarande har ont i magen. har nu 3 personer som lagts till på min svarta lista. det är Leo som smittade lina med hemsk magsjuka, sen Lina som smittade Marlene, och Marlene som hade det i 2 dagar i sällskap med b.l.a mig utan att säga ngt. Och vips, jag blev till en aning smittad. dock inte spytt ngt (frääääscht) men fortfarande ont i magen, stackars lilla mig! 
NU tänkte jag dra på ett kol, att vara snabb på morgonen är inte min starka sida, eller ah, att vara snabb över huvudtaget är inte min starka sida. men som tur är så har mitt humör blivit betydligt bättre under nattens gång, yeeeey !

Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är :D

alla skyller på mig ju :/

2010-05-12 @ 00:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0