Everybody Have Secrets

JAG SÅG EN ÄLG, SVÄLJ, ah, ungefär så det låter under helgerna. finns även ett antal andra alternativ som "i värmland finns det älg, svälj!" och alternativet när man är riktigt jävla full "jag ser en älg, svälj". mina kära vänner är ganska trött på den meningen, brukar komma ett håll käften efter att ja sagt det, men det gör det hela en aning roligare att säga det faktiskt, :)
jag vill faktiskt lära mig flera sånna slags ,, ah vad man nu än kan kalla det. rim kanske?
det finns ju supa fucka minneslucka, och sug och svälj, trevlig helg.supa kröka ut o röka och ett antal till som jag inte riktigt kommer på nu. släng en kommentar om ni kommer på ngn mer
igår va det iaf gör kul ! docl fortfarande lite ledsen över att jag inte hade åldern inne för hoffmaestro :(, lägger till en tår på den också, för det är ungefär så ja känner ":'("
IDAG ska jag på kalas kl 4 och äta massa gottigotti,  sen ikväll vet jag inte vad som händer, har ett flertal alternativ (för jag är så himla cool) men får se vem den lyckliga människan blir som får umgås med mig en fin dag som denna.
ses dååå, !

just nu myser jag med gosan, hon är såå trött och sååå mysig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0