det är matte talk !

har inte så himlans mycket att säga idag förutom att är så fruktansvärt arg och frustrerad med tanke på jävla fittäckelmatte A. jag är såååå arg frö att jävla Erland (matte lärare) slutade vilket ledde till att vi fått världens SÄMSTA gringubbe till mattelärare som är såååå dålig på att förklara. och idioten lär oss att räkna fel :O
Han har tamejfan ngt fel på hjärnan och jag är såååå aaaarrrggg ! Dock har syrran fått endel aggro på sig, (men jisses vad hon förtjänade det) hon provocerade mig helt enkelt, as!
okej, grejen är att jag har inte lärt mig ngt på ett halv år, dvs missat en halv kurs. och jag blir så jävla förbannad när jag inte kan, för matte har alltid vart min grej, det är det ända ämnet jag någonsin kunnat, men nu är det förstört, nu kan jag ingentiiiing (typ). det är inte just det att jag alltid blir arg så fort jag inte kan någonting, jag menar, typ naturkunskap, ICKE min grej detdär, fyihelsike vad tråkigt det är. och svenska tråklitteratur historia, asså, det är verkligen prutt ljud i öronen och bara massa tråkig text i böckerna. men jag blir så arg när halva kursen FUCKAR UP mitt betyyyyg. 
B delen på senaste matte provet, läste en fråga, insåg att jag inte kunde den, blev väldigt arg, arg inombords dvs, dock så arg att jag lätt hade kunnat sitta och bölat vid min bänk i klassrummet, och jag ville bara sååå gärna ta min miniräknare och kasta den i huvudet på TRÅKGUBBEN. men jag kunde självklart behärska mig. och nu får jag inte bort understrukandet, ååååååååååååh, dethär är inte min dag. jag ska sluta klaga och gå och lägga mig,faaan. GODNAAATTT alla antagligen gladare människor :)
beskriver mitt tillfälliga humör ganska bra tror jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0