cry me a river

i taket lyser stjärnorna
riiiiktigt jävla gråtkalas med mig själv hade jag, första och andra gången jag såg filmen va det verkligen inte en ända tår, typ ett leende på läpparna och "faan vad bra den va då", men av en slump sappa jag över till kanalen där den gick idag.
(Stackars pappa, jag blockade upp tv 2 filmer (dvs, 4 timmar) han satt tålmodigt i hörnet av soffan och läste en bok, gick runt lite och frågade konstant när filmen var slut. och efter första filmens slut så gick han iväg vid helt fel tillfälle, så när han kom tillbaka, hade jag redan kommit in på min andra. jag är en elak människa, jag vet.)

Men iaf, va väl tredje gången jag såg den nu, och jag satt inte och grina, jag satt verkligen och bööööla ! heelt sjukt. och grejen är att jag gråter verkligen aaaldrig, förutom ett halvår tillbaka då ja börja grina vid matbordet inför my hole family (sjukt jobbigt eftersom jag alltid haft sjukt svårt att gråta inför folk) och sen dess vettu, jag grinar tamejfan för allt!! och när jag väl slängt ur mig första tåren, då går det inte att sluta ! det är jobbigt, tro mej !!
Rätt sköna minnen från filmen har jag också, kära victoria gråberg drog med mig på söndagsbio en vinter för länge sedan, och hon blev så förälskad i "sakke snygg snygg" att hon såg den på bio 3 gnr, och ladda ner filmen så foooort den va tillgänglig, snackade konstant om killen, hon hittade han tom. på bilddagboken. så jädra goooo stalker ändå ;)

men kan ju hålla med om att han är snygg, för det är han !
NU sitter jag här med röda ögon och snorig näsa och tänkte dra på senaste avsnittet med gossig och hoppas till gud att ja inte har blivit smittad av mina kära magsjukavänner.   nattinatti

Kommentarer
Postat av: Andreas

Är han snygg ? :O

2010-05-17 @ 21:37:11
Postat av: Anonym

kanske inte just på den bilden, men ja han är jääävligt snygg !

2010-05-17 @ 23:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0