buss och främlingar

fick en sisådär jobbig feeling när jag insåg att jag inte kommer stå i ensamhet att vänta på bussen(jag erkänner). Vanligtvis så brukar det ju ändå vara en busskur då man kan stå och halv gömma sig för det vilt främmande och jääättteasläskiga människorna. men egentligen varför ? varför ska man stå med blickarna åt olika håll och lossas tycka att alla bilar som åker förbi är jäääätte intressanta ?!??! vafan, säg hej, dra på musik i hörlurarna och håll käften. detta är ngt jag och de flesta andra måste bättra sig med. 
Och påtal om buss, så är tamejfan hammarö bussarna ett riktigt jävla mysterium ?!?! de kommer ALLTID 10 minuter sent, men ändå lyckas de komma till stan i utsatt tid ????


idag

vet jag inte riktigt vad som händer ännu, det har vart torka på fester denna helgen. även om vi lyckades hitta en tillslut igår så va det väl inte det roligaste jag vart med om direkt. Det brukar ju ändå finns alternativ, men icke !  DOck så idag, då ska karlstad få se på andra bullar ! :)   HEJDÅÅÅÅRAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0