vän sökes ?

Midsommar som skulle blivit en planerat mycket lyckad kväll kommer nu inte att bli det, eftersom mina föräldrar har bannemej bestämt att hela familjen blomster ska fira midsommar på stugan. yeeeyy.......
jag,   mamma,   pappa,  lisa,   amanda, helt ärligt? hur jävla kul tror ni att det blir ?
mamma: "men vi kan dansa runt midsommarstången, äta och ha trevligt?
visst, NI kanske har trevligt då, men verkligen inte jag ? och att sitta fast på en ö mitt ute i bonneskogen, hur rockigt är det på en skala??
Normala föräldrar bjuder in sina vänner på midsommar fest, men med tanke på att mammas barn och mammas syskon, även pappas barn och hans syskon, är de ända vännerna mina föräldrar har, så blir det inte så. Både för deras och min skull, vill jag verkligen att de ska få några vänner. Man kanske skulle hooka upp en playdate ? hmm, får fundera på det.
Tack och lov är det inte bara mina föräldrar som har sommarstuga istället för vänner iaf!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0