ses då

har ett underbart skäl till att inte blogga på en vecka nu. (blogga är tråkigt) ska på peeeeace & love !!! awesome, dock är jag lite nervös faktiskt, för helt ärligt är jag rädd för att jag ska få diare eller ngt där uppe ? och hur kul är det att hänga på baja maja en hel vecka? ah okej, kanske lite för mkt information, men ärligt???

läste precis ngn utav (enligt mig) universums tråkigaste blogg. va jätte korta inlägg som typ,
hej, idag måste jag städa mitt rum, nej just det, det är tråkigt att städa rummet, men jag måste göra det innan imorn för då kommer min älskling. kanske kommer lite bilder hejdå.
ah men hallå? förlåt men sånt tycker jag är döööötrist att läsa om. inte för att min blogg är världens roligaste, men erkänner att min är iaf 10 gnr bättre än den. och nej jag tänker inte säga vilken blogg det är, för det är elakt.... ;) 
Aaaaajaa, hörs väl kanske om en vecka eller mer då. PUSSELIPUSSSSSSELIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0