P&L

Sitter med en sovande rumpa och har kollat upp slutsumman av festivalen. svider rätt hårt i plånboken. tackar gud för att jag fick sommarjobb. Dock är jag livrädd för att försova mig eftersom jag är riktigt riktigt bra på det !! missade tom, skolavslutningen eftersom jag har en tendens av att stänga av väckarklockan i sömnen. visserligen va det inte så farligt eftersom det bara var en timmes uppträdande och jag fick istället ligga hemma och mysa med en bakfull pojkvän.... men det funkar väl det med.

Idag har jag i stort sett inte gjort ett jävla skit, bara chillat, sovit ovanligt mkt iaf. Nu har jag ingenting mer att säga,och vi toppar det hela med en söt bild på lina,  GODNAAAAAAAAAAATTT


Kommentarer
Postat av: Lina

men du, den där var inte snäll.... :(

2010-07-08 @ 12:13:51
Postat av: augusta

vadå? rååå go är vad du är ! :))

2010-07-08 @ 14:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0