nothing left for me to say

tänka sig att jag på morgonkvisten faktiskt har städat mitt rum. till och med damsugit !!! kände att det var dags med tanke på att jag inte damsugit sen i julas, och nej, jag överdriver INTE. jag tycker synd om de nattbesök jag haft, det va så äckligt dammigt så det inte är sant!!
förutom städning, vilket jag faktiskt bara gjorde för att mamma tvinga mig, så har ja även försökt pressa sol med marlene, men ickesånicke, jävla moln överallt. och stackars malle hr försökt kämpa sig egenom sitt kissande på en toalett som luktar bajs på, uuuundrar varför?
nu snart blire hamnen med alla min söta flickor, och det blir forhoppningsvis sommarens andra dopp, TJAAAOOOO

Vindruvstricket, snyggt dääääh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0