na na na na na na na na BATMAN

Någonting som gör mig riktigt irriterad det är när folk inte svarar i sin mobil. visst om det är någon gång då och då som man inte svarar. men det finns en hel jävla del människor som har en tendens av att ALDRIG svara i mobilen? himlans smart av dom för vad ska man annars ha en mobil till? man köper en för flera tusen så att man INTE ska kunna svara i den. och det värsta är om puckona inte har pengar på mobilen, för inte fan tror du att dom ringer upp då? neeee, det gör dom minsan inte. smart, verkligen jätte smart!
och oftast när jag ringer en sån människa som ALDRIG svarar i mobilen så brukar ja bli så förbannad att jag ringer och ringer och ringer och ringer, och i vissa fall till och med mordhotar abonnenten. jag ? temperament? NESCH !!


Har under dagens gång solat och hunnit med ett besö på sommarstugan. va 2 år sen sist, och det har blivit riktigt mysigt där faktiskt !!! har även börjat förbereda massvis med packning inför peace and love, och på tal om det är det även bestämt att mami och papi kommer ner på fredagen, sover på hotell till söndagen. Bara för att de vill se john fogerty. Första tanken va, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ,
ah typ så, men nu känns det ändå rätt bra, för då vet jag ju att jag har dom i närheten från och med fredagen som det skulle hända ngt. + att jag åker med dom hem sen (Y) så skuts dit och hem är kirrad, awesome feeling! visst va pappa också väldigt tydlig med att det var baaaaara att ringa honom om jag blev trött på det så skulle han komma och hämta mig. batman vettu, säger bara vil-ken hjäl-te !! :)


Nu tänkte jag ta och ussa, eftersom ja dumt nog missade filippa på fb och nu svarar hon iNTe på mobben, braaa filippa, braaa att du har en mobil !!! Himlans synd bara att jag lyckats vänd en del på dygnet efter helgens händelser så ja somnar inte förrän 3/4a tiden :( Men men, får Väl dra på desperate avsnitt, kanske lite gossipgirl också? jaja, pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0