Hoffmaestro

tänkte dra berättelse om Sunne trippen en gång för alla. Det var egentligen planerat sen lååång tid tillbaka att vi skulle dit, men efter en mktmktmktmkt regnig kväll på skolavslutningen bestämde jag och marlene oss för att vi ORKAR INTE dra på Hoffmaestro på lördagen om det ska regna lika mkt. så vi sket i det och det va planerat mys istället, men ungefär vid 6 tiden fick vi för att vi minsann skulle dra iaf. och efter massa strul med skjuts så lyckades vi ändå få tag på Landegren och Knape som så snällt lät oss åka med i bilen.
Jag Marlene, Viccan och Gråberg blev det. Själva kvällen/natten va AWESOME, och planerad hemresa runt kl 03,00. icke så nicke, strul hit o dit så blev vi fast i Sunne av ngn jävla anledning. och tack och lov så hade vi ngr goa hammaröpojkar som planerade att övernatta i bilen där, så vi våldgästadee bilen lite till och från (dvs då man inte va och köpte mat eller bara härjade) för att slippa kylan.
Dock så fanns det fortfarande ett problem, hur faaan skulle vi ta oss hem ??? kl halv 9 blev vi 4 tjejer lämnade på en stor och väldigt livlös parkeringsplats under 2 filtar. Tåget hem gick gick om 4 timmar. Och efter att vart vaken hela natten va det inte så himlans rockigt att sitta där i minst 4 timmar till i väntan på att ett tåg (kanske) skulle komma, och så väldans härligt va det inte heller med tanke på att 3 av 4 inte hade pengar till tågbiljetten. Så vi drog en vandring på tågrelsen tills vi hittade tågstationen, och där satt, som uteliggare i cirkus 2 timmar innan vi tillsist fick tag på min pappa, aka BATMAN (som syrran kallar han, och damn om jag håller med) kom och hämtade oss. och helt ärligt är det ngt utav det roligaste som jag varit med om !! så nu vet ni ! PÖSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0