från och med nu

hej jag lever, men alla spontangrejer tar kål på mig, igår drog vi spontant till skattkärr hem till andreas med some people. det va kul, och sedan kom min underbara pojkvän och hämta mig mitt ute i skogen, tro mig, I SKOGEN! idag har jag inte gjort så väldans mycket, softat, och nu sitter jag och chillar med syrran, göttt dääääh
jag känner mig lite elak mot familjen, för vi ses aldriiig, jag är tamejfan aldrig hemma verkligen, jag har tex. inte träffat mina goa små systerdöttrar på hagalund på typ en eeeevigheeet. Min syster är ju jämnt där och är barnvakt, så hon får ju träffa dom hur mkt som helst. visst det får ju jag också om jag vill, men ja har ju typ ingen tid :( Men jag föredrar allt spontangrejer med puuuularna framför barnpassning faktiskt. kan egentligen inte förstå hur man palla vara barnvakt jämnt, tycker lite synd om amanda för hon får typ aldrig va med sina broes. inte konstigt hon är mobbad..... Inte konstigt hon alltid är så bitter, hon tackar ju typ alltid nej till att umgås med brödarna för att hon har redan lovat att hon ska va barnvakt. Det märks ändå att hon inte är lika förtjust i barn längre. Och jag kan verkligen inte förstå hur man kan skippa lars för att va barnvakt, för hur lite man än tycker om honom så vill man gå ändå ! och ja tror att hon vill gå, men har man lovat så har man. men då tycker jag tamejfan hon borde få extra bra betalt, för det är ju lars liksom? och ja lyssnar inte på lars knappt, men ändå tänker jag gå, så är det bara !!

IDAG iaf, så är det brännboll kl 7 som står på schemat, ska bara vänta på min kära vän marlene som faktiskt inte är så snabb som hon tror. Mamma och pappa är i stugan fram tills på fredag, så det innebär att det blir egen matlagning om man vill ha "krubb", Och att laga mat är inte riktigt min starkaste sida. sist gång blev det 2 olika pasta sorter, i samma kastrul, som skulle koka olika länge, så det var antingen okokt eller överkokt som gällde, och till det blev det bränd falukorv, och eftersom ketchupen var slut blev det tomatpuré istället. INGEN succé. fy i helvete vad äckligt det va, aja, fårvällse vad det bjuds på idag istället, pusselipusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0