you'll be in my heart

Spårvagn, Göteborg

Fyra killar ~20 sitter och diskuterar sina ex-flickvänner. Alla är märkbart berusade och pratar högt.

Kille 1: Jag stör mig som fan på att Emelie känner Jessica nu.
Kille 2: Aa, jag vet. Vad fan ska de snacka om liksom?
Kille 3: Haha, de kommer säkert snacka om era kukar!
Kille 4: Mm, men det lär ju inte bli något att prata om i längden…
Alla passagerare som hör detta brister ut i skratt.

Hade jag suttit på den spårvagnen hade jag skrattat iaf. !


 

Kärlek suger, så är det bara. Menar inte att det är dåligt bara just för mig, utan i större allmänhet. Kärlek är ju värre än finanskrisen. finns än en likhet i finanskris och kärlek, det tar fan lika lång tid att bota.

Inte nog med att vi har typ största finanskrisen någonsin i Sverige just nu, nej men ja vet, vi drar på en 14 miljoners bröllop för prinsessan, passar ju skit bra nu när halva Sverige knappt har ngt jobb och får betala hennes värdelösa vigsel. passar skit bra under lågkonjunkturen , och det finns inga bevis för att det kommer bli bättre, kan lika gärna bli sämre. Och allt är bankernas fel! fy.

Tycker även att kungafamiljen får onödigt mycket utav landets skattepengar.

Sammanfattning: Lågkonjunktur, kungafamiljena och kärlek suger helt enkelt.

Vi drar på en bra låt för det också (Y), PEACE!

John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0