i still se it all

visst är den snygg ?!?! Klart den är, varför ens fråga? Min blogg alltså, har jag inte alldeles för underbara vänner som hjälper mig. Jag erkänner att jagg faktiskt försökte, med facit (dvs crille), fatta ja ngt? nej! fan pinsamt, skäms.... Men det är väl bara att erkänna och gå vidare.

Iaf, jag har är dålig på uppdatering, jag vet. Jag SKA bättra mig, men har inte tid helt enkelt, har sjukt mycket i skolan och alldeles för lite fritid! Jag HATAR läxor, prov förstår man ju att man måste ha, så lärarna vet att man har lärt sig något, men läxor är ju helt värdelösa. Inte nog med att man går typ 8 timmar i skolan, nej då ska man hålla på med ännu mer skolarbete när man kommer hem. 30+are tror ju att ungdomar inte har ngn fritid, typ...
Uttråkad som jag är så hittar jag självfallet massa roliga saker på datorn och internet, slänger upp ngr favoriter.

Helt ärligt, sjuka människor det finns ändå :)
Sen kan jag även tillägga att det finns inge röda ögonskuggor! Varför inte? Det vore ju skit snyggt att slänga på lite rött och grönt under ett sotat ögon. men neeeeej, vill man ha det får man använda vattenfärg eller liknande. Det finns inte på ngn vanlig h&m butik eller liknande, inte på make up store, där har dom bara en rouge som är rosa mot det röda hållet som man kan använda iofs, men blir inte samma sak. Dom har det inte ens på face stockholm. Så om någon någon gång skulle springa på en röd ögonskugga, köp den, sälj den till mig!
killar leker med pistoler, tjejer leker med smink, så är det bara.
Allt jag har att säga idag till alla ni nyfikna jävlar därute, men utan er vore ju min blogg totalt värdelös. PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0