tomt tomt tomt

ah, inte en baksida tomt, utan jag har ju så allmänt bra fantasi att det var väl i stort sett det ända ja kom på. Dagens citat var för dåligt. "Optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar och pessimisten fruktar att det är sant".
citat ska inte inehålla humor, dom ska bara vara smarta! 
I alla fall, jag vet att min blogg är typ piss tråkig, men tro mig, jag jobbar på det! och efter att jag har fått tillbaka min mobil (den är på lagning) så lovar jag att fixa mer bilder att visa :)

Tjejtoaletten på krog, Luleå

En tjej ~18 går in på en toalett.
Tjejen: Ah, vad skönt, jag var så pissnödig! (Lång paus) Ahhh, åååh, FAN! Jag glömde dra ner trosorna!

Hahahaha, sjuuuuukt kul !! www.tjuvlyssnat.se


Sedan har ju jag och mitt kära freak till vän Linn bergman kommit fram till hur jäääääävla tråkigt det är i karlstad. Händer fan ingenting! Och händer det något så vet alla om det, och det  har antagligen hänt förut, för det händer aldrig ngt NYTT och därför är det inget roligt som händer nu för tiden!! Och så kom vi även fram till hur alla i Karlstad är så jävla falska. Menar inte att det finns massa elaka falska människor, menar mest att alla är sånna jävla back stabbers! vilket är ganska roligt också, eftersom typ alla vet om det, men ingen lägger energi på att bry sig. Alla snackar skit om alla, och sen när man träffas beter man sig som om man vore bästa kompisar och att man aaaaaaldrig skulle säga ngt ont om den andra. haha :)

 

Jajja, nu är det i alla fall bara 40 dagar kvar till Branäs. Hoppas på att det blir andra bullar och massa nytt skvaller. PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0