Krig löser inga problem och alltså fortsätter de.

Jag förstår inte hur man kan ha en favorit låt, typ livet ut. Jag har min favoritlåt i högst 2 veckor. För jag är expert på att spela sönder dom och tillslut blir jag så jävla trött på dom att jag önskar att jag aldrig hade hört låtfanskapet. haha.
Nya favoriten just nu är photographs med Rihanna. Kan även tillägga att hennes senaste (tror jag) album "Rated R" är jävligt bra faktiskt. bra texter och hon sjunger ju grymt!!

Iaf. veckan har rullat på ovanligt snabbt, och imorn är det äntligen fredag. Fast för min del så suger fredagarna ganska hårt. börjar halv 9 med äckel spanska i 2 timmar med en häxa till lärare! ursch ursch!! men kvällen brukar oftast lysas upp pga mina underbara vänner. Awesome! Seg som jag är så tänkte jag även slänga upp lite bilder från helgens gång, enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0