Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg.

blogisch blogisch blogisch. Vad ska man skriva idag? drar vevan om helgens gång,,,,
Fredagen spenderades hemma hos malle med henne o emma innan tåget gick vidare hem till robin. Kan ju bara tillägga att filmen Mammuth va riktigt jävla dålig. Och jag förstår INTE varför den fått så bra betyg. Den hade samma handlig, hände fan ingenting i filmen och riktigt dåligt slut! suck!
På lördagen drogs det ut för att fira malin. God mat, skönt folk och allmänt bra kväll. Yeey

Idag är det söndag. Veckans mest tråkigaste och mest värdelösa dag. Man gör verkligen ingenting! Dagen går ut på att fördriva tiden med allt softande man kan hitta på i väntan på att måndagen ska komma och skolskiten kör igång. Tråkig jävla söndag! Men veckans söndag för min del blir softande och släkten på besök kl 5 för att fira miiiiiig. Vilket innebär sötsaker och presenter. (Y) 
Kan även tillägga för er retards som aldrig hört talas om www.felsms.com förut, att det va inte jag som skickade ett sådant sms till min pappa, utan det kom därifrån.
Jaja, det va allt jag hade att säga för tillfället. jag jobbar på att snygga till min blogg, det kommer snart!! PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0