i dont want the world to see me

Har ni tänkt på en sak, undrar hur många bilder man är med på som man själv inte ens vet om. Typ råkar hamna i bakgrunder på mingel korten på ngn fest, eller står och "posar" brevid ett träd på sin karatefylla (turist kineserna i karlstad verkar tycker mycket om att ta kort på träd.) Och dom bilderna lär man ju aldrig få se. MEN tänk vad coolt, om man bara skulle sitta och titta på massa bilder, typ på google lr ngt, och VIPS, där är man med på ett foto.  erkänn, vore rätt kul ändå! :)
amanda: det gäller att trycka in så många chips i munnen som möjligt för att på den maximala smakupplevelsen
augusta: och maximalt mycket hål i tänderna
amanda: vilket ger ännu mer plats för chips !! 
jag vet inte om jag har allmänt dålig humor eller ngt, men erkänn, rätt skön ändå!
Gårdagen spenderades hemma hos julia med sköna tjejer och världens gosigaste katt! hade en awesome kväll helt enkelt och jag längtar verkligen inte efter 5 dagars skola. avslutade min halsinfektion med en förkylning också, känns kul,,, verkligen.
jag försöker lära mig det här med bloggen också, jobbar på det! För er som bryr er, men varför annars läsa? PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0