Flirt är ett försök att leka med elden utan att brinna upp

Ett försök ? menar dom att dom som misslyckas brinner upp då ? hmmm....
Iaf, 17 är ett mellanting och det är fan fel i systemet, man borde fylla 18 direkt! skulle jag va president i något land skulle jag förbjuda åldern 17. Fast jag ska väl inte klaga egentligen eftersom jag bara vart det under en dag, och tro det eller ej, men det är iiiiingen skillnad. känner mig inte ett dugg äldre. ;)

De som säger att myggor bara lever i 2 veckor har fel, för jag har haft en myggjävel i mitt rum sen i november. Den borde ju inte kunna överleva för jag har inga myggbett.  Snabb är den också för jag har ännu inte lyckats döda den, fan fan fan.
Dagens klagande nu då: Dåliga resonemang, fega människor och kallt väder. NÄR kommer värmen tillbaka vafan ?
Har iaf lite positivt, och det är väl alla mina underbart snygga ögonskuggor, damn, mår liksom bra inombords (freak). Tjejer ska gilla skor och nya kläder, ögonskuggor har man för att man "måste" för att få en fulländad sminkning. men ICKE.
det va för er som vill annteckna, men varför skulle ni annars läsa? PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0