Du får inte förlora tron på mänskligheten.Om några droppar i havet är smutsiga,så blir inte havet smutsig.

Antar att citatet menas att bara för att vissa människor är dåliga, så betyder det inte att alla är likadana. Vilket är sant, men enligt min åsikt är de flesta rätt körda i huvudet ändå! iaf de flesta killar. äkta dick heads! eller ah, de första 3/4 månaderna är dom underbara. men sen när man börjar komma in på månad nummer 5 så kommer idioten i dom fram. Och det är det inte bara jag som håller med om.

Nyår har anlänt och försvunnit. Kvällen spenderades ju självklart med favoriterna, precis som de flesta andra spenderade dagen med, antar jag? Iaf, det hela slutade med förkylning, huvudvärk, infektion i brutet nyckel ben och fimp märke i på kinden. Så vad är det egentligen som är så underbart med kvällen? Visst, det är nytt år. Men det märks ju knappast, förutom att alla springer runt och är överglada dock, och att havla världen är ute och festar..
Det hela är överskattat enligt mig (självklart). För varför skulle jag skriva om andras åsikter här?
Då skulle det vara totalt onödigt att fortsätta läsa. PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0