Det är en god vana att då och då ifrågasätta saker och ting som man i åratal har tagit för givna.

Enligt dagens horoskop inom relationer för min del (stenbocken) så ska ja klippa banden mellan mig och en vän, vilket jag länge velat. Så här sitter jag och funderar på vem som hänger löst....
Dagens citat är för övrigt rätt bra! För det finns alldeles för mkt saker här i världen som man tar för givet.

Har för övrigt ingenting vettigt att skriva. Tycker att Januari månad har gått jävligt fort ändå! Antar att det är bla. pga att första veckan består av jullov. vilket kortar allt det jobbiga under månaden. Dvs. skola!
Kan även meddela att jag äntligen har sett min första Johan Falk film. Kan hålla med Sverige om att den är värd att se, för den va AS bra. Vad mer har hänt under Januari månad? Jag har haft namnsdag och för er som på något konstigt sätt har missat att jag fyllt år, bra gjort! För det är väl i stort sett den ändå jag har tjatat om sen efter nyår. Började nämna det redan någon gång innan jul... Fan vad jag är barnslig ibland....
Jajaj, nu pyser iaf jag iväg på bio med min tönt. PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0