Den som handlar av kärlek har rätt, även om han inte får rätt.

Tycker att de flesta utav dagen alla citat handlar om kärlek.... varrå? kärlek= livet? mjaaa, finns nog lite mer i livet än det.
tugga tugga tugga tugga. hela dan varje da. och nu är jag trött på det! ändå sitter jag med ett tuggummi i munnen precis just nu. tuggar minst 3 paket i veckan, 52 veckor om året, 3 paket i veckan med 25 tuggummin i varje, det är nästan 4000 tuggummin och över 2500 kr under ett år. 3 års beroende är 12000 tuggumin och 6000 kr . på BARA tuggummin. vad är det för ngt egentligen? sötningsmedel och kåda! finns väl egentligen ingen vettig människa som skulle stoppa något sånt i munnen. ändå är det hejdundrans många som gör det. SJUKT.
Slänger ett klagomål på spotify reklamerna också. Det är ingen som vill gå på mikas konserter. Antagligen därför det fortfarande finns biljetter att köpa på ticnet.se

Till:
Pappa
Sms: Låtsades att sova och smygtittade på dig när du sprang omkring naken. I Like :P
Svar: Det var det jävligaste jag hört. Vi pratar inte om det här mer.

Förklaring: Skulle skicka till min pojkvän som sov över hos oss. Men skickade till pappa som tror att det är något allvarligt fel på mig. Tillägga att han inte visste att Henke min pojkvän sovit över. Hen blev förvånad när Mamma sa att han gjort det. Han kanske förstod då att det var ett felsms men vi har inte pratat om det.
hahahahha

Owl City – Fireflies - awesome (Y)
För er intresserade, men varför annars fortsätta läsa? PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0