Där kärleken tittar in genom fönstret, går olyckan ut genom dörren.

Dagens citat kan jag ju inte direkt hålla med om.
Dagen har tillbringats med först middags gäster och tråkiga samtalsämnen om plommonträd och inlagda päron. Men som tur är blev inte dagen helt misslyckad. Spenderade några timmar med att softa hemma hos Erik. Helt ärligt förstår jag mig inte på varför man alltid ska dra ut på helgerna. Det är ju bara för att det är de ända dagarna man har tillfälle till det och utnyttjar helgen med festande, eftersom de 5 andra dagarna är pain in the ass! speciellt söndagar!
Men något utav det underskattade, är att dra på en bra tjej film, med mina älskade vänner och bara sitta och trycka ben n' jerrys och prata massa skit om allt och alla!

Sen har jag funderat på vart fan alla hårnålar försvinner? Jag förstår verkligen inte. Jag är inte den ända i världen som måste köpa nya hårnålar stup i kvarten. Så vart tar alla dessa metall pinnar vägen? Dom lär ju inte har förmultnat, och hur ofta ser man en hårnål liggandes på backen. Så många lär ju inte tappa dom ute. Vart tar dom vägen ?!?!?!?
Det var allt jag hade att säga, har ingenting att gnälla på för tillfället. har haft en bra dag helt enkelt. PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0