dagens citat=dåligt

Dålig dålig dålig uppdatering! jag veeeet, men öj, jag har inte haft något berättande att skriva om. Så då får det bli lite dött ett tag. Iaf så har den här veckan varit allt annat än dött! Det uppskattas! precis som vissa andra saker kan göra, mina vänner uppskattar jag, jag uppskattar att fylla år (dvs om typ 30 min) yeey!
1 år äldre, det känns ju verkligen, verkligen.... jag känner ingenting! inte för att man brukar göra det, men lite feeling kan man ju ändå få tycker man ju! men men, oavsett feeling eller inte så får man ju ändå presenter, och DET uppskattas vill jag lova ;)

Har insett att jag har något emot min gympa lärare, speciellt när man tvingas gå och bära på en fet bag hela dagen, men när man kommer dit har vi jävla planering och "ombytte behövs inte". åååh, älskar att man kan få informationen i tid.särskilt när det är inställda lektioner på morgonen för att läraren är utomland. INFORMERA! as.
allt för den här gången, ska använda min extra superduper kraft för att uppdatera oftare.PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0