i remember the sound


http://www.youtube.com/watch?v=zXCDv0IorMQ&feature=player_embedded
Dom där tjejerna är verkligen helt sjuka, kan även tillägga att dom är 7 år!! jag vet inte med er, men när jag va 7 så dansade jag INTE sådär!
här sitter jag med hårspray i munnen, fyfan va det är äckligt! idag stannar jag inte hemma, som vanligt. mina förlädrar har slutat ställa frågan om ja ska ut, dom frågar nu istället när.

GÅRDAGEN: kebabbbans house med klassbroes, sen vidare till kvarnberget till "ao". där blev det vattenpipa, drinkar, sköna människor och massa singstar. säger som viccan "softmode fredag" ,*falsett*AWESOME *falsett*

tar och slänger upp en bild från förra lördagen (expert på att ladda upp i tid), PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0